چوبی بمان


  

روزهایی که دلم شکسته بود


یاد حرف های پدر ژپتو به پینوکیو افتادم که می گفت :

 

پینوکیو ! چوبی بمان ! آدمها سنگی اند ،

 

دنیایشان قشنگ نیست !

 



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت11:44---15 تير 1392
سلام دوست گلم.
وبلاگ بسیار جالب انگیز ناکی داری.
منم یه وبلاگ دارم خیلی خوبه. تازگیا یه پست جدید گذاشتم که عکس علی دایی کنار دخترش مونا و کریس رونالدو با زن دومش (البته هنوز معلوم نیست ، چون رونالدو برای اثبات بی گناهی خود به دادگاه شکایت کرده) رو تو پست جدید گذاشتم. از تو هم خواهش می کنم حتما حتما بری و ببینی اینم آدرس :
http://jmnews.blogfa.com/page/5

راستی اگه میشه لطف کنی یه کلیک کوچولو هم رو یکی از تبلیغ های من که لابه لای متن هاست بکنی. البته تا یادم نرفته بگم که رنک وبلاگ من تو گوگل هم بالاست اگه خواستی یه پیام بده تا با افتخار لینکت کنم.
با آرزوی موفقت تو از خداوند منان.
(فقط یک کلیک روی تبلیغ ها یادت نره)چاکریم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, 16:30 |- ᙢᗩᖇᎩ -|


ϰ-†нêmê§